jakie jest wasze top 5 filmow głównie horrorów?
koszmar z ulicy wiązów (1984), wąż i tęcza (1988), wzgórza mają oczy (1977), krzyk (1996) i koszmar z ulicy wiązów 3 (1987)
"ŚMIERTELNE BŁOGOSŁAWIEŃSTWO"!