2x01 Little Green Men - 9/10
2x02 The Host - 9/10
2x03 Blood - 8/10
2x04 Sleepless - 9/10
2x05 Duane Barry (Part 1) - 10/10
2x06 Ascension (Part 2) - 10/10
2x07 Three - 8/10
2x08 One Breath - 10/10
2x09 Firewalker - 10/10
2x10 Red Museum - 8/10
2x11 Excelsis Dei - 9/10
2x12 Aubrey - 9/10
2x13 Irresistible 9/10
2x14 Die...
Właśnie zabieram się za jego oglądanie.
Ale najpierw chce się dowiedzieć jakie odcinki Wam zapadły w pamięć właśnie z tego sezonu?
Wątek "zgwałcił mnie duch" i łazienka, która zmienia się w akwarium?...
Za bardzo pojechali z tym odcinkiem. Łazienka, która zamieniła się w akwarium... no no... żadnego okna, żadnego odpływu, nic... Za to drzwi do łazienki szczelne, pancerne, ze stali, 6 cm grubości... To pewnie po to, żeby jeśli w łazience jakiś...